Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Τι είναι το eTIME;

Το eTIME είναι το εξειδικευμένο, ευέλικτο και αξιόπιστο σύστημα ωρομέτρησης προσωπικού που καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, σύμφωνα με τη νέα εργατική νομοθεσία, διαβιβάζοντας στην ΕΡΓΑΝΗ όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Λειτουργεί στο Cloud, μέσω Internet, και προσφέρει εύκολη πρόσβαση από οπουδήποτε.

Είναι ιδανικό για όλες τις επιχειρήσεις και δημόσιους οργανισμούς που θέλουν

✅ Να διασφαλίσουν τη συμμόρφωση με την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας
✅ Να καταγράφουν με ακρίβεια την προσέλευση και αποχώρηση εργαζομένων
✅ Να ελέγχουν σε πραγματικό χρόνο τα ωράρια
✅ Να αυτοματοποιούν την πληροφόρηση για τη μισθοδοσία και τον λογιστή

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ;

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ;

Το eTIME λειτουργεί σε tablet, Android και iPhone, ενώ για μεγαλύτερες εγκαταστάσεις συνδέεται απευθείας με ηλεκτρονικά ρολόγια παρουσίας προσωπικού. Συνδέεται με το Πληροφοριακό Σύστημα ΕΡΓΑΝΗ και διαβιβάζει αυτόματα όλα τα απαραίτητα στοιχεία, ώστε η επιχείρησή σας να είναι πάντα νόμιμη και καλυμμένη

ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ;

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ;

Η τιμή του eTIME καθορίζεται με βάση τον αριθμό των εργαζομένων και τις λειτουργίες που θα επιλέξετε. Είναι σχεδιασμένο ώστε να καλύπτει από πολύ μικρές επιχειρήσεις 1-3 ατόμων, έως οργανισμούς με εκατοντάδες υπαλλήλους, προσφέροντας πάντα την πιο συμφέρουσα λύση

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας
  • Αυτόματη ή χειροκίνητη σήμανση εισόδου-εξόδου & διαλειμμάτων
  • Αυτόματη διαβίβαση στο ΕΡΓΑΝΗ
  • Ενημέρωση λογιστή
  • Αυτόματη αποστολή SMS για αποφυγή λαθών
  • Προληπτικός πλήρης έλεγχος και αναφορά ορφανών σημάνσεων κάρτας εργαζομένων
  • Εκτύπωση κάρτας απευθείας από την εφαρμογή

Διαχείριση Προσωπικού

999241408
|
  • Καταχώρηση στοιχείων εργαζομένων (ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, θέση, τμήμα, παράρτημα)
  • Ορισμός ωραρίου εργασίας ανά εργαζόμενο
  • Διαχείριση πολλαπλών εταιρειών και παραρτημάτων
  • Ομαδοποίηση εργαζομένων ανά τμήμα
  • Εύκολη εισαγωγή από ΕΡΓΑΝΗ, σύνδεση με πρόγραμμα μισθοδοσίας

Διαβίβαση στην ΕΡΓΑΝΗ

Το eTIME επικοινωνεί απευθείας με το σύστημα ΕΡΓΑΝΗ, επιτρέποντας στην επιχείρηση να διαβιβάζει ηλεκτρονικά και με ακρίβεια όλες τις απαιτούμενες δηλώσεις. Η διαβίβαση γίνεται online, με επιλογή για κάθε τύπο δήλωσης, ώστε ο χρήστης να έχει πλήρη έλεγχο των δεδομένων που αποστέλλονται:

  • Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας
  • Οργάνωση Χρόνου Εργασίας (Ωράρια & Προγράμματα)
  • Απολογιστικές Δηλώσεις
  • Απολογιστικές Υπερωρίες
  • Άδειες και αλλαγές παρουσιών

Επιπλέον, το σύστημα μπορεί να δημιουργεί αρχείο πλήρως συμβατό με το format της ΕΡΓΑΝΗ και των μισθοδοτικών συστημάτων, για εύκολη εισαγωγή από τον λογιστή ή το τμήμα HR. Έτσι, η επιχείρηση διατηρεί απόλυτη συνέπεια στα στοιχεία της, χωρίς χειροκίνητες καταχωρίσεις και χωρίς λάθη.

Τερματικά Ωρομέτρησης

00:00:00
01/01/1970

To eTIME είναι η μοναδική λύση που υποστηρίζει πλήθος συσκευών για την καταγραφή της παρουσίας των εργαζομένων από απλές συσκεύες κινητών Android & iPhone, tablet έως και αυτόνομα τεραματικά ωρομέτρησης

Οργάνωση Χρόνου Εργασίας

Ωράριο:
Σταθερό
Ελεύθερο
Κυλιόμενο
Προσέλευση:
Κανονική
Ευέλικτη
Εργασία:
Εργασία
Τηλεργασία
Ρεπό
Εργάνη:
Ψηφιακή Κάρτα
Οργάνωση Εργασίας
  • Διαχείριση ψηφιακών ωραρίων: σταθερά, μεταβαλλόμενα, επαναλαμβανόμενα, κυλιόμενα
  • Καταγραφή ωρών με ευέλικτη προσέλευση & αποχώρηση
  • Χαρακτηρισμός κανονικής εργασίας και τηλεργασίας
  • Διαχείριση σταθερών και κινητών αργιών και αυτόματη εξαίρεση από ωράρια
  • Διαβίβαση εξαίρεσης προναγγελίας και υπολογισμός διαφορών σε απολογιστικά ωράρια
  • Αναφορές ωραρίων, εβδομαδιαίου συνόλου ωρών πραγματικής εργασίας, απουσιών

Αναφορές Λογιστηρίου

  • Αναλυτικές αναφορές λογιστηρίου με ώρες κανονικής εργασίας, υπερεργασίες, υπερωρίες
  • Κατηγοριοποίηση σε κανονικές ημέρες, νυχτερινά, αργίες
  • Έλεγχος διαλειμμάτων και αποκλίσεων από πρόδηλη εργασία
  • Υποβολή απολογιστικών δηλώσεων και αδειών
  • Εξαγωγή αρχείων συμβατών με μισθοδοσία

Λειτουργία στο CLOUD

Λειτουργεί πλήρως στο Cloud, προσφέροντας στις επιχειρήσεις μια ευέλικτη και ασφαλή λύση χωρίς την ανάγκη τοπικής εγκατάστασης ή εξειδικευμένου εξοπλισμού. Η πρόσβαση γίνεται από οποιαδήποτε συσκευή, με απόλυτη προστασία δεδομένων και συνεχή διαθεσιμότητα.

Το eTIME προσφέρει:

  • Άμεση πρόσβαση από παντού – γραφείο, κινητό, laptop ή απομακρυσμένο κατάστημα
  • Αυτόματη διασφάλιση δεδομένων με καθημερινά backups και υψηλά πρότυπα κρυπτογράφησης
  • Μηδενική ανάγκη εγκατάστασης ή συντήρησης στους υπολογιστές της επιχείρησης
  • Συνεχείς αναβαθμίσεις και νέα χαρακτηριστικά χωρίς διακοπή λειτουργίας
  • Σταθερή και αξιόπιστη λειτουργία ακόμη και σε περιβάλλοντα με πολλαπλά τερματικά ή αυξημένο φόρτο

Συχνές Ερωτήσεις

Χρειάζεται να συνδεθεί το eTIME με το πρόγραμμα μισθοδοσίας;

Το eTIME δεν απαιτεί υποχρεωτική διασύνδεση με το πρόγραμμα μισθοδοσίας του λογιστή σας.

💡 Ωστόσο, εξάγονται όλα τα απαραίτητα δεδομένα σε αρχείο Excel και αποστέλλονται αυτόματα στον λογιστή σας.

Τι εξοπλισμό χρειάζομαι για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας;

Οι εργαζόμενοί σας μπορούν να σκανάρουν τα QR Codes τους εύκολα, χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε κινητό, tablet ή iPhone.

💡 Για μεγαλύτερες εγκαταστάσεις, εάν το επιθυμείτε, παρέχουμε και τερματικά ωρομέτρησης που συνδέονται άμεσα με το λογισμικό, προσφέροντας ταχύτερη και πιο ασφαλή λειτουργία.

Τι πρέπει να κάνω αν ξεχάσει ο εργαζόμενος να χτυπήσει την κάρτα του;

Με το σύστημα άμεσων ενημερώσεων, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email ή SMS, 10 λεπτά πριν την έναρξη ή την λήξη του ωραρίου σε εσάς και τους εργαζομένους σας. Μπορείτε έτσι να αποφύγετε τα λάθη και παραλείψεις.

Μπορούν να γίνουν εύκολα τροποποιήσεις των ωραρίων;

Ναι, μπορείτε εύκολα να τροποποιήσετε το πρόγραμμα κάθε εργαζομένου, χωρίς την παρέμβαση του λογιστή σας και να ενημερωθεί τόσο το ΕΡΓΑΝΗ όσο και ο εξωτερικός λογιστής.

💡 Τροποποιήσεις στο πρόγραμμα και καταχώρηση αδειών μπορείτε να κάνετε μέσα από απλές φόρμες άμεσα και γρήγορα. Μπορείτε επίσης να κάνετε μαζικές τροποποιήσεις με χρήση αρχείου Excel.

Μπορώ να εισάγω δεδομένα από το ΕΡΓΑΝΗ;

Το eTIME είναι πλήρως συμβατό με το ΕΡΓΑΝΗ. Μπορείτε να εξάγετε τα δεδομένα σας από το ΕΡΓΑΝΗ σε Excel και να τα εισάγετε άμεσα χωρίς καμία παραμετροποίηση.

💡 Με δύο μόνο κινήσεις, καταχωρείτε όλους τους εργαζομένους σας και το ψηφιακό πρόγραμμα εργασίας τους.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να εγκαταστήσω την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας;

Η εγκατάσταση του eTIME γίνεται άμεσα, καθώς λειτουργεί στο cloud χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες. Μπορείτε να ξεκινήσετε την ίδια μέρα, καταχωρώντας τους εργαζόμενους και τα ωράριά τους.

Τι γίνεται αν δεν εφαρμόσω την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας;

Σύμφωνα με τη νομοθεσία, η μη τήρηση της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας μπορεί να επιφέρει σημαντικά πρόστιμα στις επιχειρήσεις.

💡 Με το eTIME, διασφαλίζετε πλήρη συμμόρφωση, χωρίς περίπλοκες διαδικασίες.

Χρειάζεται εκπαίδευση το προσωπικό μου;

Το eTIME είναι εύχρηστο και φιλικό προς το χρήστη, οπότε το προσωπικό σας μπορεί να το χρησιμοποιήσει χωρίς ειδική εκπαίδευση. Παρέχουμε όμως οδηγίες και τηλεφωνική υποστήριξη για την ομαλή μετάβαση.

Παρέχεται υποστήριξη μετά την εγκατάσταση;

Βεβαίως. Παρέχουμε απομακρυσμένη υποστήριξη, αναβαθμίσεις και διατήρηση των δεδομένων σας για 10 έτη.

💡 Για εμάς η υποστήριξη δεν είναι μια τυπική διαδικασία. Είναι προσωπική υπόθεση. Το μαρτυρούν άλλωστε και οι πελάτες μας.